Yansıma

Yansıma
Gördügünü sandıgın aslında kendi aklında yarattıgın resimlere inanırsın.

19 Mart 2013 Salı

Diyemediklerim Var Sana


Kırgınım, diyemediklerim var sana…o kadar derin sulara ulaşmazmış güneş, ne kadar aydınlatsa da…balık olsam da unutmak çok zor gelir ona, sana, bana…korkuyorum, ya olmazsa savaşacak cesaret her iki kalpte…şansı zorlamak çok normal gelmişti zaten hep bana…bir kez daha…sadece onun için savaşmak bile gururdur inan…diyemediklerim var sana…dilimden dökülünce şelale oluverecek…kıracak tüm taşları zamanla…geçmiş bir yanda kalmalı…gelecek seninle olmalı ilk etapta…şüphe mantarı bitivermemeli aşkımın yanında…aklımın kenarında…sadece ben olabilecek miyim hayatında…iyi düşün…klişe sözlerle savurma, uzanan zeytin dalında benim hayatım var sonuçta…bekliyorum…özlüyorum…yine de diyemediklerim var sana… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder